Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over het bezorgen bij Names4ever en in het linker menu kunt u navigeren naar andere onderwerpen.
In verband met het Corona virus kan het zijn dat de bezorging en/of verwerking van uw bestelling langer duurt dan dat u gewend bent. Wij verzoeken u vriendelijk om geduld te hebben en vragen uw begrip voor deze buitengewone situatie. Wij doen er alles aan om alle sieraden zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen. U ontvangt een automatische mail van ons wanneer de bestelling verstuurd wordt. Bij Post NL is er door de huidige situatie met het virus ook extreme drukte ontstaan. Dat houdt in dat wij niet kunnen garanderen wanneer uw zending binnen komt. Bij de optie voor versnelde levering kunnen we tot op zekere hoogte wel nakijken waar uw zending is nadat we deze verstuurd hebben.
De levertijd van uw bestelde sieraden is afhankelijk van de door jou gekozen verzendmethode. Er zijn twee verzendmethoden mogelijk:
Bij de versnelde levering wordt een Track & Trace link per email gestuurd zodra de bestelling verzonden wordt. Onze pakketjes passen mooi door de brievenbus, waardoor je doorgaans niet thuis hoeft te blijven om je bestelling te ontvangen. Echter vanaf €100,- bestelwaarde versturen we in verband met veiligheid het pakket gratis op met handtekening voor ontvangst. Wij maken gebruik van PostNL. In het geval dat u niet thuis bent wordt het pakket bij de buren afgeleverd of bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt achtergelaten.
Nadat je sieraad door ons gemaakt is wordt het direct verzonden. Je krijgt dan van ons een email dat de bestelling is verzonden.
Wanneer gekozen is voor de versnelde verzending, dan wordt je bestelling ook met Track & Trace opgestuurd. De Track & Trace link wordt in dat geval meegestuurd in de email dat de bestelling is verzonden.
Wanneer gekozen is voor de standaard verzendmethode dan wordt je bestelling niet met Track & Trace opgestuurd. Het is dan ook helaas niet mogelijk om de bestelling te volgen.
Wil jij jouw bestelling op een ander adres ontvangen? Dan is dat voor ons geen enkel probleem. Je kunt het verzendadres aangeven bij de eerste stap van de checkout. Bij afleveradres kun je aanvinken dat je het pakketje op een ander adres afgeleverd wilt hebben.
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons of op locatie af te halen. Wel doen wij er alles aan, wat in ons vermogen ligt om je nieuwe sieraad zo snel als mogelijk bij jouw thuis te krijgen!
Je hebt je bestelling net geplaatst en nu is het onze taak om er iets moois van te maken. We besteden daarom veel aandacht aan het inpakken van jouw bestelling. Een mooi doosje en een stevige verpakking zorgen ervoor dat jouw net bestelde sieraad heelhuids bij je thuis komt. Wij doen er dus alles aan, zodat jij jouw sieraad mooi gepresenteerd en in een voortreffelijke staat ontvangt.